Over ons

Welkom! Leuk dat je een bezoekje brengt aan onze site! Uit liefde voor breien en haken hebben we besloten DoraCroSt te beginnen. Het idee achter de webshop?! Handgemaakte brei- en haakwerk voor een leuke prijs!

Bestellen

Als je een artikel in de webshop hebt gevonden, selecteer je deze en klik je op In Winkelwagen. Wanneer je uitgeshopt bent, kan de bestelling worden afgerond door naar je winkelwagen te gaan en op Afrekenen te klikken. Op deze pagina dien je alle benodigde gegevens in te vullen. Hierna bevestig je de bestelling.

 

Bestellingen die op werkdagen voor 12:00 binnen zijn worden de zelfde dag nog door ons verzonden mits op voorraad. De levertijd van de bestelling is tussen 1-3 werkdagen afhankelijk naar welk land

 

Retourneren

 

Inhoudsopgave

Artikel 1 - Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Artikel 2 - Krijg ik het totaal betaalde bedrag retour?
Artikel 3 - Hoe kan ik een artikel omruilen?
Artikel 4 - Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

 

Artikel 1 - Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren. Bij DoraCroSt heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum.

Let op! Beschadigde en/of gebruikte items kunnen niet geretourneerd worden in verband met hygiëne. 


Retourneren is vrij eenvoudig. Stuur de artikelen inclusief de uitgeprinte pakbon/factuur naar onderstaand adres:
DoraCroSt
Spaanse Aaklaan 17
1185 PX Amstelveen

Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct teruggestort op de (bank)rekening.

Houd er rekening mee dat DoraCroSt retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in originele staat inclusief labels en verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd.
Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retour voor eigen rekening. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen kunnen we helaas niet verwerken.

Let op! De retourskosten zijn voor eigen rekening. 

 

Artikel 2 - Krijg ik het totaal betaalde bedrag retour?
Na ontvangst van je retourzending, storten wij het bedrag direct terug op de (bank)rekening. Dit duurt maximaal 5 werkdagen.

Let op: de verzendkosten en retourkosten (dit zijn de kosten die je betaald voor het verzenden en terugsturen van de bestelling naar ons) zijn voor eigen rekening!

 

Artikel 3 - Hoe kan ik een artikel omruilen?
Het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen. Mocht je een artikel in een andere maat of kleur willen ontvangen, dan zal er een nieuwe order geplaatst moeten worden.

 

Artikel 4 - Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Neem contact op met info@doracrost.nl, op werkdagen zorgen wij binnen 48 uur voor een passende oplossing.

 

 

Algemene Voorwaarden